21RCON

21RCON

Tuesday, January 3, 2012

3.1.2012

Juliaa Rahim :)


Okay , sekarang nie aku nak cerita pasal seniour aku yang lawaaaaa . Hee :) Dia kakak angkat aku dengan zati . She's carring . Dia baek gila . Share secret dengan kitaorg . Dia tak kesah langsung . Dulu dia sekolah rendah sama dengan aku . Dekat sriaakl . Then bila dia dah masuk form 1 dah jarang jumpa :( Dulu pernah jadik adik angkat dia . Tapi entah la macam mana cerita dia . Tak ingat :p Then bila aku masuk form 1 aku baru tau dia kakak angkat zati . Then zati suruh aku jadik adik angkat kak julia sekali tapi tak kan la aku yang nak mintak kan ? Macam tak malu je . Tak lama lepas tu kak julia mintak aku jadik adik angkat dia . Then aku kata sure <3 Hehe .

Agak happy sebab ada tempat nak share apa apa selain dari kawan kawan :') OMG ! Terharunyaa . Haha . Bila birthday aku hari tu dia ajak aku dengan zati keluar tapi aku ada hal . Kak julia tau kan sebab apa ? Hehe . Sorry tau kak . Bukan sengaja :) Next time , time birthday akak pulak kita pergi ;)


Haa , this year akak PMR kannnn ? So , good luck :) Do your best ! Azam baru tahun nie mesti ada kann ! Kita dah baca blog akak da . Bagus azam akak :) Haha .

Haa , nah aku post gambar dia :)




Dia lawaa :)


Dia seniour yang gilaaa :D


Dia baekkkkk ! :*



Comel kannnnn ? Haha . ILoveYou kak :)

No comments:

Post a Comment