21RCON

21RCON

Thursday, March 15, 2012

15.3.2012

Sukan 2012:)

Sukannnn ! Haha , baru je habis :D Best gilaaaa ! Hari tu kiteorg ada tesper dekat UIA Gombak , sekali dengan olahraga banin . 9 March . Apa lagi , kiteorg jadik cyliders lah . Haha . Cehh , gurau jee :D Banat punya acara kiteorg buat time hari sabtu , berapa hari bulan tak ingat :D Haha . Time tu banin tak boleh datang . Sebab sukan nie untuk perempuan jeee :)

Aku masuk olahraga dengan netball jee :) Netball dapat FIRST kottt ! Haha . Tu pon macam nak pengsan . Gila penat lah maen netball haritu . Mana taknya maen kalah mati kot . Alhamdulillah , first first kiteorg fatah (merah) lawan dengan falah (hijau) . Dapat 9-2 . Secound game untuk tentukan sapa dapat first atau secound fatah (merah) lawan solah (kuning) . Agak senget ohh . 5-3 .


Tadaaaa :D Haha

Okayy then lepas habis netball terus pergi stedium untuk olahraga pulak . Gilaaaa penat kot . Time tu aku dah cakap da dekat izzati aku taknak masuk olahraga . Rasa macam nak out time tu jugak . Then zati kata 'tahan izzah , kalau kau menang kau tak bangga ke kat bumerang ?' Haha . Lawak jee zati . Then aku maen jugak . Bila time olahraga tu aku nak pengsan oh . Gila lah , baru habis netball terus olahraga . Time kteorg sampai je stedium kiteorg duduk dulu , rehat japp . Then cg panggil siapa lari 200 m kena berkumpul sebab dah nak start . Aku time tu rasa macam nak muntah . Penat  kot :'( Then pergi la . Bila nak lari tu aku tak fikir apa da sebab time tu aku depan sekali . So aku tak kesah orang belakang aku :D Then lari lari lari dah sampai :) Haha . Bila sampai tu kakak tu nak bagi aku numb tapi time tu rasa nak pengsan . Kesin kakak tu aku buat bodoh je . Haha .

Time aku sampai tu zati dah siap tunggu aku dekat garisan penamat da . Nak bagi air . Haha . Comel je . *Okayy jangan kembang :p Then diaorg bawak aku duduk . Lama lama tu aku rasa okayy . Then zati pulak lari :) 4x100 . Dia yang last sekali . Aku jerit kuat gilaaaaaa . Haha . Bila dia sampai aku terus bagi dia air then dia pon macam nak pengsan jugak . Haha . Semua keletihan kot . Aku dah cakap dekat cg yang aku taknak masuk 4x400 tapi cg kata tak ada pengganti , so terpaksa la masuk jugak . Aku orang first sekali . First first aku depan sekali then dah nak sampai garisan penamat tu aku dah pancit da . Kesian orang yang numb dua tu tunggu aku bagi batten dekat dia . Haha . Sampai solah dengan falah potong aku kot . Haha . Aku lari dengan miza :D Miza masuk last minit . Dia ganti siapa entah .




Yeahhh ! King Fatah semangat gila :p Haha
Baginda Muaz  


Time hari nak merentas desa :)


Fatah :) Dapat secound pon jadik lah . Next year ada :D Go Fatah !
Haha , congrets Falah :)


Pwinshesssss Solah , Fatah , Falah and Najah :)
kak Mariam , kak Adibah , kak Khairiah , kak Izyan

FATAH ! :)


Dak dak gila camera :D


Ain , Jannah , pina -.- Diaorg memang macam nie :p


Nie lagi satu -.- Haha . Macam apa je


Tengah excited lah nie :)


Macam nak tidur jee -.- Haha


Sukan 2012
Falah , Fatah , Solah , Najah :)

Okayy tu je :) Byee ,





No comments:

Post a Comment