21RCON

21RCON

Thursday, December 13, 2012

13.12.12

Malam bola ! Harimau Malaya yawww

Alalalalalaaaaa apa ni apa ni teruk gila referee tu . Kesian fadhli shas . Kena kad kuning lepas tu dapat kad merah terus . Rasa macam nak turun stadium sepak sepak je referee dia . Dapat duit letuwwwwwww .

Oh , oh mana wan zack mana safee sali mana mahali , alaaaa mana diaorang . Sumpah kesian gila malaysia doh . Bapak ah dah la da nak sepak muka farizal . Eeee tansion jap . Pemain malaysia 10 thailand 11 . Haah kan adil sangat Lol -_- *ini tidak adil tidak adil bagiku . Okay dah -_- Raja gopal tak boleh main eh :p Susah susah suruh la dia yang turun :D

Takpe takpe malaysia . We love you :* Jangan bersedih jangan bersedih . Kita menang jujur ada maruah , diaorang menang haa .. haaaaa .. Allah tahu tau . Oh anyway mana muslim ni . Lama gila kot dia tak ada . Haa okay dah tu je . Geram ni . Oh anyway ,

ps : Thailand i have something special for you . Muaaaaaah :* Welk !


-_-'

No comments:

Post a Comment